2011. február 11., péntek

ab jetzt gibt's Schokolade im OP!



minden németül beszélő, bridget jones és dr. house rajongó hölgy figyelmébe ajánlom a Doctor's Diary sorozatot, ami egész egyszerűen ohh, zseniális. vicces, romantikus, szerencsétlenkedős, hétköznapilányos, ironikusan rózsaszín és olyan európai.
a német RTL-en megy szerda esténként. mondjuk már a harmadik sorozatnál tartanak, de ez ne kedvetlenítsen el senkit. én is véletlen kaptam el az egyik részt - akkor szerettem bele :) aztán a Lekvárpusztítótól megkaptam ez első két évadot DVD-n, és én ugyan igyekszem beosztóan élni vele, családom egyéb nőtagjai egy este plusz egy délelőtt alatt bedarálták az elsőt(végülis, csupán 8 rész :) )

most még szükségem lenne a filmzenéket tartalmazó cédére, mert zseniális számok mennek alatta, meg kéne gondolom nincs sok hátra a 3. évadból és alig láttam belőle részt, szóval kéne az is lassacskán.
legyetek ti is Dr. Marc Meier-rajongók :)

1 megjegyzés:

GKriszti írta...

a bemutatóját láttam, no majd belesasolok.